Klacht indienen
Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen vinden wij het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over onze dienstverlening. Doe dit – mede om eventuele schade te beperken – zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten. Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken.

Als u een klacht bij ons indient zal deze uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door het formulier op deze pagina in te vullen. Zodra wij deze hebben ontvangen nemen wij deze zo spoedig mogelijk in behandeling.

Door de maatregelen omtrent het coronavirus is het op dit moment erg druk. Wij doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk bij je te krijgen, maar houd er rekening mee dat de bezorging en/of reactie van de klantenservice langer kan duren dan je gewend bent. Wij zullen je zo goed mogelijk op de hoogte houden van de status van je bestelling. We verzoeken je vriendelijk om geen klacht in te dienen als je bestelling door het coronavirus later wordt geleverd dan normaal en we rekenen op je begrip in deze extreme tijden.

Klachtenformulier

Besteld op
Ontvangen op