Home » Ruilen en retourneren
Ruilen en retourneren
Als je niet tevreden bent over je bestelling, neem dan contact met ons op via e-mail (info@nummersschilderen.nl) zodat we samen een oplossing kunnen vinden. We zullen binnen 24-36 uur reageren op uw e-mail.
Om in aanmerking te komen voor teruggave van het aankoopbedrag of omruiling, moet het product dat je terugstuurt in de originele staat zijn, met labels en etiketten erop, en er moet bij ontvangst aangegeven zijn dat het beschadigd is. Er mogen geen gebruikssporen op het product zijn.
Artikelen die niet kunnen worden geretourneerd:
Schilderen op nummer eigen foto
Beschadigde artikelen na gebruik
Standaard schilderijen groter dan 40x60cm
Wil jij jouw bestelling annuleren, dan kan dit tot 2 uur na de betaling. Stuur een mail naar info@nummersschilderen.nl. In het onderwerp zet je ANNULEREN BESTELLING en jouw bestelnummer.
Na 2 uur is het helaas niet meer mogelijk om jouw bestelling te annuleren. Als de productie al is begonnen is het helaas niet mogelijk om een op maat gemaakt schilderij te annuleren, aangezien de tijd en de materialen al in gebruik zijn genomen.
Ben jij van gedachte veranderd? Dat is geen probleem! Als jij jouw bestelling wilt retourneren, het product moet ongebruikt teruggestuurd worden, volledig functioneel, zonder schade en in zijn originele hersluitbare verpakking. Jij bent verantwoordelijk voor de retourkosten. Stuur ons een e-mail naar het volgende e-mailadres: info@nummersschilderen.nl alvorens het retour sturen van jouw bestelling. Zet in het onderwerp RETOUR en jouw bestelnummer.
Ons retouradres is:
Nummersschilderen.nl
Raadhuisplein 8a
3771ER Barneveld
Retourneer niet een artikel voordat jij bevestiging hebt ontvangen van de klantenservice. Weiger jouw bestelling ook niet voor de deur, wij zijn hierdoor niet in staat om het artikel retour te ontvangen, daardoor is het niet mogelijk om jouw geld terug te storten.
Let op, op maat gemaakte artikelen kunnen niet geretourneerd of geruild worden!
Het spijt ons zeer dat jij een probleem ervaart met jouw bestelling. Wij doen ons best om de beste service te leveren, maar wij zijn ook maar mensen.
Wat is een beschadigd artikel?
Een beschadigd artikel is een fout die de klant voorkomt om het artikel te gebruiken. Bijvoorbeeld, een gescheurd canvas, het ontvangen van de verkeerde foto, of een gebroken of beschadigd frame dit valt onder een beschadigd artikel, dit laten wij vervangen en maken wij in orde.
Wat is geen beschadigd artikel?
Als jouw canvas kreukels heeft opgelopen tijdens de verzending, dit kan worden gemaakt door het canvas te strijken of uit te rekken.
Als er verf mist of een accessoires mist, wij sturen deze graag op naar jou.
Als jouw bestelling is verstuurd in een doos en de doos is beschadigd door de verzending. Dit is geen reden voor compensatie. De doos biedt een beschermende functie en is niet verplicht om jouw schilderij te voltooien.
Als er nummers missen in sommige gebieden, wij sturen graag een voorbeeld van jouw schilderij op nummer, zodat jij jouw schilderij af kan maken.