Bestellings-annulering
Alle bestellingen kunnen worden geannuleerd totdat ze worden verzonden. Als uw bestelling is betaald en u moet deze wijzigen of annuleren, dient u binnen 12 uur contact met ons opnemen. Nadat het verpakkings- en verzendproces is gestart, kan de bestelling niet meer worden geannuleerd.

 

Restitutie
Uw tevredenheid is onze prioriteit nummer 1. Daarom kunt u een teruggave of terugzending aanvragen voor de bestelde producten als:

U de producten niet binnen de gegarandeerde tijd ontvangen heeft (30 werkdagen niet inclusief 2-5 dagen verwerking tijd)
U het verkeerde item heeft ontvangen.
U het product dat u heeft ontvangen niet wilt houden (u dient het artikel op eigen kosten te retourneren. Het artikel dient ongebruikt zijn)

Wij geven de terugbetaling niet uit als:

Uw bestelling niet aan komt vanwege factoren binnen uw controle (bijvoorbeeld het verstrekken van het verkeerde verzendadres)
Uw bestelling komt niet aan als gevolg van uitzonderlijke omstandigheden buiten onze controle (bijvoorbeeld niet geruimd door de douane, vertraagd door een natuurramp).

* U kunt een restitutieverzoeken indienen binnen 15 dagen nadat de gegarandeerde periode voor levering (30 werkdagen) is verlopen. U kunt dit doen door een bericht via de contactpagina te verzenden.